Harvard business review on innovation
Tipo de material: PartituraSeries Harvard business review paperback seriesDetalles de publicación: Boston : Harvard Business School , c. 2001.Descripción: 222 pISBN:- 1578516145
Tipo de ítem | Biblioteca actual | Signatura topográfica | Estado | Fecha de vencimiento | Código de barras | |
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Libro | Biblioteca Dr. Jorge S. Muntaner Coll | 658.8=111 HAR (Navegar estantería(Abre debajo)) | Disponible | 005990 |
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658.56(083.74) IRA Sistemas de muestreo para la inspección por atributos | 658.56=111 JUR Quality planning and analysis from product development through use | 658.8=111 BEC Selling the invisible a field guide to modern marketing | 658.8=111 HAR Harvard business review on innovation | 658.8:303 KIN Investigación de mercados un enfoque aplicado | 658.8:303 KIN Investigación de mercados un enfoque aplicado | 658 BYR Decisiones y estrategia herramientas modernas para la alta dirección |
Colección de artículos temáticos.
Información sobre los autores e índice alfabético, al final del libro.
Creating new market space / W. Chan Kim and Renée Mauborgne.
Creating breakthroughs at 3M / Eric Von Hippel, Stefan Thomke and Mary Sonnack.
Building and innovation factory / Andrew Hargadon and Robert I. Sutton.
Knowing a winning bussines idea when you see one / W. Chan Kim and Renée Mauborgne.
Meeting the challenge of disruptive change / Clayton M. Christensen and Michael Overdorf.
Discovering new points of differentiation / Ian C. MacMillan and Rita Gunter McGrath.
From spare change to real change : the social sector as beta site for business innovation / Rosabeth Moss Kanter.
Enlightened experimentation : the new imperative for innovation / Stefan Thomke.
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